Ga naar de inhoud
Reparaties en onderhoud

In een woning kan wel eens iets stuk gaan. In de brochure Onderhouds ABC leest u waar u voor verantwoordelijk bent en waar Woonpartners voor verantwoordelijk is. Een reparatieverzoek kunt u snel en eenvoudig melden. Kies hieronder de plaats waar u de reparatie wilt laten uitvoeren. Kunt u op deze pagina's het antwoord op uw vraag niet vinden, dan kunt u contact met ons opnemen.

 

Veelgestelde vragen

(Opstal)schade aan de woning die ontstaat door onvoorziene omstandigheden of overmacht (zoals bijvoorbeeld storm of brand) komt voor rekening van Woonpartners Midden-Holland. Wij hebben daarvoor een verzekering afgesloten. Vul het schadeformulier in. Om het formulier in te vullen heeft u een Mijn Woonpartners account nodig.

Inboedel
Voor de inboedel moet u zelf de schade bij uw verzekering melden. De verzekering van Woonpartners dekt geen water-, rook- en andere schade aan de inboedel die het gevolg is van onvoorziene gebeurtenissen, zoals storm, brand, of ernstige onvoorziene lekkage. Dergelijke schade wordt dus nooit door Woonpartners Midden-Holland vergoed. U moet daarvoor zelf een inboedelverzekering afsluiten.

Een sleutel of tag van de algemene toegangsdeur of portiekdeur bestelt u nu makkelijk zelf:

Hoe: via uw eigen Woonpartners account op onze website.

  • Ga op de website naar uw eigen account.
  • Klik op het icoontje of tegeltje sleutel bestellen.
  • Vul het contactformulier in, vermeld ook de code en/of nummer van de sleutel of tag.

Uw bestelling wordt digitaal verzonden naar Woonpartners waarna u een ontvangstbevestiging krijgt. Wij gaan voor u aan de slag en na ongeveer 2 weken wordt uw bestelling op uw adres bezorgd.

Voor de tags geldt dat u deze zelf bij ons op kantoor kunt ophalen.

De rekening krijgt u voorlopig nog toegestuurd. Een volgende stap in het bestelproces is dat u ook via Mijn Woonpartners bij uw bestelling de kosten kunt voldoen.

Een extra sleutel kost € 37,95 incl. BTW, een extra tag € 28,28.

Bent u uw tag kwijt, dan bestelt u 1 nieuwe tag. De tags die u nog heeft, moet u inleveren, want bij verlies krijgt u een complete, opnieuw geprogrammeerde set tags. U betaalt voor 1 exemplaar.

Betaling kan per pin op kantoor, of u krijgt een faktuur toegestuurd.

U kan tijdens kantooruren rechtstreeks bellen met uw aannemer via het telefoonmenu op 0182 – 64 64 64, keuze 1, keuze 5.

  • werkgebied Waddinxveen/Boskoop met Constructif (keuze 1)
  • werkgebied Gouda/Zuidplas met Coen Hagedoorn (keuze 2)

Buiten kantoortijd kunt u bellen met de storingsdienst 0182-64 64 64.

Zij sturen een erkende slotenmaker naar u toe.

Let op: de deur wordt alleen voor de huurder zelf open gemaakt. De huurder moet een legitimatiebewijs laten zien aan de slotenmaker.

De kosten zijn afhankelijk van het soort slot en het tijdstip dat u belt.

Als kantoortijden hanteren we werkdagen (maandag tot en met vrijdag) tussen 9.00 en 17.00 uur.

In  het onderstaande schema treft u de prijzen vanaf 1-1-2024 aan.

2023

Tijdens kantoortijd

incl. BTW

Buiten kantoortijd

incl. BTW

Deur openmaken d.m.v. open frezen (i.v.m. veiligheidsbeslag) + nieuw veiligheidsbeslag aanbrengen  incl. voorzien van nieuw cilinder

308,48

435,68

Deur openmaken d.m.v. (bij voordeur oplegslot) de cilinderkern uitfrezen

196,78

293,42

Openmaken slot en vervangen door Nemef slot incl. cilinder SKG

161,28

305,42

Openmaken slot zonder sleutel (cilinder forceren)

79,75

226,39

Deur openmaken d.m.v. cilinder trekken + nieuw deurbeslag aanbrengen

159,08

290,92

De huurder ontvangt binnen 1 maand een factuur.

Bespreek uw klacht eerst met de betreffende medewerker of uitvoerder van de aannemer. Lost deze het probleem niet op of bent u niet tevreden over de afhandeling? Neem dan contact met ons op.