Reparaties en onderhoud

In een woning kan wel eens iets stuk gaan. Een reparatieverzoek kunt u snel en eenvoudig via het huurdersportaal melden.

Spoed

Neem bij dringende zaken direct contact met ons op. Buiten kantoortijden wordt u bij spoedgevallen doorverbonden met de storingsdienstcentrale.

 

Zelf melden

Voor specifieke onderhoudswerkzaamheden kunt u direct een melding maken bij de uitvoerende partij.

 

Cv-installatie

Heeft u een cv-storing in uw huurwoning? Kies de juiste onderhoudspartij voor uw woonplaats.


Gouda / Zevenhuizen:

  • Feenstra Verwarming
  • 088 - 845 50 00
  • 24/7 bereikbaar


Waddinxveen / Moerkapelle / Boskoop / Rotterdam:

  • Comfort Partners
  • 088 - 27 03 105
  • 24/7 bereikbaar

 

Blokverwarming

Heeft uw complex blokverwarming (een collectieve cv-installatie voor meerdere bewoners)? Geef storingen dan altijd via Woonpartners door.

 

Verstopping

Problemen met uw riolering kunt u rechtstreeks melden bij Riool Reinigings Service (RRS).

  • Maak online een afspraak op: afspraak.rrs.nl/adres en kies een datum waarop het u uitkomt.
  • 0800 - 099 1313
  • Spoed: er is gevaar voor overstroming en heeft u een riool- of afvoerprobleem dat snel opgelost moet worden: bel dan naar: 070 - 336 88 88. RRS bepaalt de urgentie van het rioolprobleem en maakt met u een passende afspraak.
  • Niet spoed eisende meldingen worden door RRS op basis van prioriteit ingepland. Gestreefd wordt binnen twee werkdagen.

 

Glasschade

Als u een glasverzekering heeft bij Woonpartners kunt u in geval van schade bellen met de Samenwerking Glasverzekering.

  • 0800 - 388 87 22

 

Veelgestelde vragen

Wij of een van onze specialisten nemen zo snel mogelijk contact met u op voor een afspraak en verwachte afhandeling.

Bespreek uw klacht eerst met de betreffende medewerker of uitvoerder van de aannemer. Lost deze het probleem niet op of bent u niet tevreden over de afhandeling? Neem dan contact met ons op.