Ik huur

U huurt een woning van Woonpartners Midden-Holland. Regel hier zaken rondom uw huis, uw contract en de huur.

Reparatie en onderhoud

Soms kan er wel eens iets stuk gaan in de woning. Kleine reparaties voert u zelf uit, of laat u door ons uitvoeren. Met een Serviceplusabonnement (€4,05 per maand) rekenen wij voor deze kleine reparaties geen aanvullende kosten. Via het huurdersportaal kunt u een reparatieverzoek bij ons melden. Spoed? Wij zijn telefonisch 24/7 bereikbaar.

 

Huur betalen

Er zijn verschillende mogelijkheden om uw huur te betalen: automatische incasso, acceptgiro of een periodieke overschrijving. Direct de huur betalen? Log in op het huurdersportaal. 

 

Huurcontract wijzigen

Als er iets gewijzigd is in uw persoonlijke situatie, kan het nodig zijn om uw huurcontract ook te wijzigen. Bekijk de opties in het huurdersportaal.

 

Huur opzeggen

U gaat verhuizen. Natuurlijk zegt u dan de huur van uw huidige woning op. Wij houden een opzegtermijn van minimaal één (1) maand aan. De opzegtermijn gaat in op de werkdag dat wij uw huuropzegging ontvangen. Zeg eenvoudig de huur op via het huurdersportaal.

 

Veelgestelde vragen

Wij of een van onze specialisten nemen zo snel mogelijk contact met u op voor een afspraak en verwachte afhandeling.

Ja, dat kan. Wilt u dan bij de overboeking de maanden vermelden waarvoor u huur betaalt?

De huur schrijven wij aan het begin van de maand af, meestal valt dit tussen de 1e en de 5e dag van de maand.