Huur betalen

U huurt een woning van Woonpartners Midden-Holland. Natuurlijk betaalt u dan ook maandelijks de huur. 

Er zijn verschillende opties om de huur te betalen. Direct een bedrag voldoen kan via het huurdersportaal. Een toelichting op de overige mogelijkheden leest u hieronder. Lukt het (door persoonlijke omstandigheden) niet de huur deze maand te betalen? Vraag een betalingsregeling aan. Zijn er andere omstandigheden waardoor u mogelijk in de problemen komt? Neem tijdig contact met ons op om uw opties te bespreken.

 

Automatische incasso

Handig, met een automatische incasso heeft u geen omkijken naar de huurbetaling. Netjes iedere maand op de eerste werkdag schrijven wij de huur af. Wilt u hier gebruik van maken? Regel dit eenvoudig in 'Mijn Woonpartners'.

 

Acceptgiro

Elke maand ontvangt u per post een acceptgirokaart. Deze kaart ondertekent u en stuurt u naar uw bank.

 

Periodieke overschrijving

Automatisch betalen kan ook via een periodieke overschrijving. Dat regelt u zelf via uw bank of via internetbankieren. Let op: bij een verandering in het huurbedrag dient u zelf de overschrijving aan te passen. Bij een automatische incasso regelen wij dit voor u.

 

Veelgestelde vragen

In 'Mijn Woonpartners' kunt u de betaalwijze aanpassen naar automatische incasso. Past u de betaalwijze aan vóór de 18e van de maand, dan wordt de huur over het algemeen de eerstvolgende maand automatisch van uw rekening afgeschreven. Past u de betaalwijze aan na de 18e, dan start de automatische incasso een maand later.

Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op om de situatie te bespreken.

Nee, de huur moet vóór de 1e van de maand betaald zijn. Lukt dit niet, neem dan contact met ons op.

Nee, contant betalen is niet mogelijk. U kunt betalen via automatische incasso, via Ideal in 'Mijn Woonpartners' of een overschrijving per bank.

De huur moet vóór de eerste van de maand bij ons binnen zijn.

In 'Mijn Woonpartners' onder Huursamenstelling kunt u zien waar uw huur uit bestaat.