Ga naar de inhoud
KCC Medewerker

Welke uitdaging hebben wij voor je?

Krijg jij energie van service bieden en problemen oplossen voor onze (potentiële) huurders? Ben jij de persoon die ervoor zorgt dat (toekomstige) huurders de telefoon met een grote glimlach ophangen? Dan zoeken wij jou.

Wij zoeken het spreekwoordelijk visitekaartje van onze organisatie. In jouw rol als KCC medewerker zet jij alles op alles voor de ultieme woonbeleving voor onze huurder. Dag in dag uit tover jij een glimlach op het gezicht van de huurders en zorg jij ervoor dat het ze aan niks ontbreekt. Jij zet nét dat stapje extra om de huurders een warm gevoel te geven. Zijn er problemen? Jij draait je hand er niet voor om. Je zorgt dat alles netjes wordt geregeld en overtreft hiermee de verwachting van iedere huurder. Ondertussen ben jij verantwoordelijk voor de interne kennisbank, leid jij de beheergroep kennisbank en zorg jij ervoor dat de kennisbank up-to-date blijft. Daarnaast sluit jij aan bij verschillende interne kortlopende projecten. Vanuit jouw werkveld lever je input aan en houd jij de afdeling actief op de hoogte over de ontwikkelingen. Word jij gelukkig van deze uitdaging? Vertel ons jouw verhaal, dan vertellen wij die van ons.

 

Wat ga je doen?

Als KKC medewerker ben jij een belangrijke schakel binnen onze organisatie. Jij bent namelijk medeverantwoordelijk voor de huurderstevredenheid en imago van onze organisatie. Jij hebt de gave om van een (on)tevreden huurder een échte ambassadeur te maken. Want via jou gebeurt het. Bij jou komen alle telefoontjes en mailtjes van de huurders binnen. Dagelijks adviseer jij de huurders, lost problemen en klachten op of neemt juist complimenten van de huurders in ontvangst. Geen gesprek is hetzelfde. Je krijgt vragen over de meest uiteenlopende onderwerpen: vragen over reparatieverzoeken, zoals een lekkage, melding van overlast, een wijziging van gegevens, financiële vragen en nog veel meer. Sommige vragen kun je direct beantwoorden, andere vragen vergen wat meer uitzoekwerk.

Naast het intensieve klantcontact ga je ook aan de slag met verschillende ‘plustaken’, zoals de afhandeling van ZAV aanvragen, je neemt deel aan de evaluatie (1x per jaar) van ons ZAV-beleid, je bent de key-user voor bepaalde applicaties en je neemt deel aan interne kortlopende projecten zoals huurverhoging of -verlaging en de afrekening voor de servicekosten.

 

Wie ben jij?

Je bent communicatief sterk, vriendelijk en levert Service met een hoofdletter S. Je bent een goede en fijne gesprekspartner voor de huurder. Je werkt nauwkeurig, bent georganiseerd en kunt goed het overzicht bewaren. Zijn er klachten of problemen? Niet in jouw bijzijn – jij denkt vooral in kansen en mogelijkheden. Als KCC medewerker weet jij je goed in de huurder te verplaatsen en ze op een representatieve manier te woord te staan. Wat voor jou een kleine uitdaging lijkt, kan voor de huurder een groot probleem zijn. Jij begrijpt dat als geen ander. Om in deze functie succesvol te zijn, heb jij al ervaring in de corporatiewereld met reparatieverzoeken of ervaring opgedaan in een andere branche in een soortgelijke functie. Daarnaast heb jij minimaal hbo-werk en denkniveau en beschik jij over ervaring op het gebied van administratieve werkzaamheden. Herken jij jezelf in deze omschrijving? Dan hebben wij een mooi aanbod.

 

Wat bieden wij jou?

  • Bij 36 uur een bruto maandsalaris tussen de €3.114 – €3.892 (Schaal F, CAO Woondiensten)
  • Jaarlijks volgt in december een eindejaarsuitkering van 2%;
  • Een jaarcontract met de intentie om een langdurige samenwerking aan te gaan;
  • Goede pensioenregeling;
  • Veel aandacht voor leren en ontwikkelen met een individueel loopbaan ontwikkelbudget;
  • Aandacht voor jouw vitaliteit;
  • Goede reiskostenvergoeding;
  • Telefoon en laptop;
  • Een actieve personeelsvereniging.

 

Over Woonpartners Midden-Holland

Woonpartners Midden-Holland is een middelgrote woningcorporatie met woningbezit in de gemeenten Alphen aan den Rijn, Gouda, Waddinxveen en Zuidplas. De organisatie is volop in ontwikkeling! We hebben in 2022 een nieuw ondernemingsplan vastgesteld. Transparantie, eigenaarschap en probleemoplossend vermogen vinden we belangrijk. Ons inrichtingsplan is afgerond, we werken nu vanuit drie afdelingen (wonen, vastgoed en bedrijfsvoering). In de komende periode ontwikkelen wij ons verder als moderne, lerende organisatie waarin we vanuit vertrouwen samenwerken voor onze klanten.

Klik hier voor een kort filmpje over het nieuwe ondernemingsplan van Woonpartners Midden-Holland.

Hoe kun je reageren?

Ben je enthousiast geworden? Dan nodigen wij je van harte uit om op deze vacature te reageren. Neem contact op met ons recruitment team, bel naar  088-555 09 32 of mail naar vacature@woonpartners-mh.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.