In de zomer zijn we gestart met een pilot rondom onze telefonische dienstverlening. De eerste resultaten zijn positief. We blijven graag verder investeren in het verhogen van de huurderstevredenheid en het optimaliseren van onze dienstverlening. Daarom hebben we besloten de pilot te verlengen tot 1 september 2023.
Telefonische bereikbaarheid
Onze collega’s van het Klant Contact Centrum (KCC) zijn op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) tussen 09.00 – 14.00 uur telefonisch bereikbaar. Buiten deze tijden wordt u voor reparatieverzoeken doorverbonden met onze contractpartners. In andere gevallen wordt u doorverbonden met de Storingsdienstcentrale (STC). Wij blijven dus zoals altijd 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.
Digitale dienstverlening blijft hetzelfde
Waar en wanneer het u uitkomt kunt u met al uw vragen digitaal bij ons terecht. Via onze website en het huurdersportaal kunt u online uw zaken regelen.
Bezoek ons kantoor
Wilt u persoonlijk contact met een collega? Via onze website maakt u eenvoudig een afspraak bij ons op kantoor. Op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur is ons kantoor open voor bezoek.