Ga naar de inhoud

Door de storm en schade is onze telefonische storingsdienst overbelast. Wij zijn minder goed bereikbaar. Wij doen ons best om alle spoedzaken zo snel en goed als kan op te pakken. Kan uw reparatieverzoek wachten? Maak dan een melding via www.woonpartners-mh.nl/ik-huur/reparaties.

Update vrijdag 25 februari 2022:

Sinds de storm van vrijdag 18 februari zijn we heel hard aan het werk om alle schadegevallen op te lossen. Ondanks alle inzet zijn nog niet alle meldingen opgelost.

Hoe pakken we alle meldingen verder op?
- Wij maken eerst daken wind- en waterdicht en treffen noodvoorzieningen.
- We lossen ruim 400 meldingen per wijk en straat op.
- Als alles wind- en waterdicht is gaan we zo snel mogelijk verder met het herstellen van de gevolgschade.

Wij helpen u zo snel mogelijk verder
De extreme storm heeft in heel Nederland voor veel noodsituaties gezorgd. Ook in ons werkgebied en wij vinden dat heel vervelend. Het is een grote klus om alles weer te herstellen. Wij werken er hard aan om alles zo snel mogelijk op te lossen. Soms kan dit wat langer duren dan u verwacht. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Heeft u een nieuw of ander reparatieverzoek?
Voor alle dringende verzoeken staan wij telefonisch voor u klaar. Wij zijn dag en nacht bereikbaar via 0182-646464. Minder dringend? Dan kan u eenvoudig en makkelijk digitaal een melding doorgeven. Kijk voor meer informatie verder op: https://www.woonpartners-mh.nl/ik-huur/reparaties/.