Ga naar de inhoud
Reparatieverzoek Nieuwerkerk a/d IJssel

Maak uw keuze

Individuele cv-ketel
Woont u in Zevenhuizen of Nieuwerkerk a/d IJssel en heeft u een individuele cv-ketel? Bel dan met Feenstra. 24/7 bereikbaar via 088 - 845 5000.

Woont u in Moerkapelle of Moordrecht en heeft u een individuele cv-ketel? Bel dan met Comfort Partners. 24/7 bereikbaar via 088 - 270 30 00.

Blokverwarming of warmtepomp
Woont u in Nieuwerkerk aan den IJssel en heeft u een collectieve verwarming of blokverwarming? Bel dan met Breijer Centrale verwarming. 24/7 bereikbaar via 088 - 298 64 13.

Storing aan de binnenleiding
Woont u aan de Colorado en heeft u storing aan de binnenleidingen van de verwarming? Bel dan ons via 0182 - 64 64 64 met ons KCC om dit te laten doorgeven bij Giesbers. 

Ander warmtesysteem
Heeft u een ander warmtesysteem? Neem dan contact op met Klimaatgarant via telefoonnummer 088 - 744 47 00.

 

Individuele installatie

Woont u in Zevenhuizen of Nieuwerkerk a/d IJssel en heeft u individuele installatie? Bel dan met Feenstra. 24/7 bereikbaar via 088 - 845 5000.

Woont u in Moerkapelle of Moordrecht en heeft u een individuele installatie? Bel dan met Comfort Partners. 24/7 bereikbaar via 088 - 27 03 105.

Collectieve installatie

Woont u in Nieuwerkerk a/d IJssel en heeft u collectieve mechanische ventilatie? Vul dit formulier in.

Verstoppingen kunt u rechtstreeks melden bij Riool Reinigings Service (RRS). Maak online een afspraak op: afspraak.rrs.nl en kies een datum waarop het u uitkomt of bel 0800-0991313. Let op: u kunt de klacht (vaak) zelf verhelpen. Maak gebruik van een plopper om de leiding te ontstoppen. U hoeft dan niet (onnodig) te wachten tot RRS bij u langs komt.


Spoedklachten worden de dag van melding opgepakt. Onder spoed wordt verstaan:

  • Wanneer er sprake is van een algehele verstopping of niet meer kunnen gebruiken van een toilet.
  • Wanneer er een situatie ontstaat waardoor u ernstig in uw dagelijkse activiteiten wordt beperkt of gehinderd.
  • Wanneer er kans op, of sprake is van, ernstige gevolgschade is.
  • Overige klachten worden uiterlijk twee dagen na melding opgepakt.

Als u een glasverzekering heeft bij Woonpartners kunt u in geval van een gebroken ruit bellen met de Clarixy via 0800-02 07 207. U kunt de melding ook digitaal doorgeven.

Staat de lift stil? Bel de liftinstallateur. U vindt het nummer op de sticker bij of in de lift. Voor andere problemen kunt u dit formulier gebruiken.

Overige reparaties kunt u direct melden bij Coen Hagedoorn Bouwgroep.

Klik op deze link om de reparatie te melden.