Reparatie, overlast of bezwaar melden
Een reparatie, overlast of bezwaar zien wij niet als klacht. Deze zaken meldt u zo:
Is er iets kapot in uw woning en wilt u dat laten repareren? Ga dan naar Reparatie melden.
Heeft u een klacht over uw buren en lukt het niet om dit zelf op te lossen? Ga dan naar Overlast melden.
Bent u het niet eens met de hoogte van uw huur en wilt u bezwaar maken? Ga dan naar Huurprijs aanpassen.
Klacht of compliment geven
We horen uw mening graag. Het helpt ons om dingen beter te doen.
Bij een klacht zoeken we samen een oplossing.
Als we samen geen oplossing vinden, wat dan?
Heeft u een klacht bij ons gemeld? En bent u niet tevreden met ons antwoord of onze aanpak?
Dan kunt u uw klacht laten beoordelen door een andere organisatie.
Hier kunt u naar toe voor advies:
De regionale Klachtencommissie Woningcorporaties: als u een klacht heeft over de aanpak van Woonpartners Midden-Holland;
De Huurcommissie: als we het niet eens worden over het onderhoud, de huur of de servicekosten;
De Bezwaarschriftencommissie gemeente Zaandam: als u het niet eens bent met een besluit van de urgentiecommissie.