Ga naar de inhoud
Medewerker Verhuur

Welke uitdaging hebben wij voor je?

Woonpartners Midden-Holland zoekt een servicegericht talent met een scherp oog voor cijfers en administratie. Je onderhoudt dagelijks contact met bewoners, woningzoekenden en huurders, beantwoordt vragen, lost problemen op en verwerkt dossiers nauwkeurig. Bij ons zeggen we wat we doen en doen we wat we zeggen. Herken jij jezelf hierin? Vertel ons jouw verhaal!

Wat ga je doen?

Een fijn huis is essentieel. Als Verhuurmedewerker zorg jij voor tevreden huurders en een minimale leegstand. Je begeleidt woningzoekenden en huurders, zet woningen effectief in de markt en regelt alles van contactmomenten tot huurovereenkomsten. Met jouw servicegerichtheid en oplossingsvermogen draag je bij aan woonplezier en zekerheid.

Concreet worden dit jouw werkzaamheden:

  • Aanspreekpunt voor (potentiële) huurders
  • Contactpersoon voor derden, zoals gemeentes of uitvoeringsinstanties
  • Controleren en verwerken van verhuurdossiers
  • Beoordelen van gegevens van kandidaat huurders
  • Verwerken van huuropzeggingen
  • Opmaken van huurovereenkomsten
  • Verwerken huurprijswijzigingen en wijzigingen woningwaardering
  • Opvoeren / aanpassen eenheden en servicecomponenten
  • Opstellen eindafrekeningen

Wie ben jij?

Je bent communicatief sterk, vriendelijk en levert Service met een hoofdletter S. Je bent een goede en fijne gesprekspartner voor de (potentiële) huurder. Je werkt nauwkeurig, bent georganiseerd en kunt goed het overzicht bewaren. Zijn er klachten of problemen? Voor jou geen punt – jij denkt vooral in kansen en mogelijkheden. Als Medewerker Verhuur weet jij je goed in de huurder te verplaatsen en ze op een representatieve manier te woord te staan. Wat voor jou een kleinigheidje lijkt, kan voor de (potentiële) huurder een grote uitdaging zijn. Jij begrijpt dat als geen ander. Om in deze functie succesvol te zijn, heb jij al werkervaring in de woningcorporatiewereld of in een soortgelijke functie. Daarnaast heb jij minimaal mbo-werk en denkniveau en beschik jij over de nodige ervaring op het gebied van administratieve werkzaamheden. Herken jij jezelf in deze omschrijving? Dan hebben wij een mooi aanbod voor jou.

Wat bieden wij jou?

Bij Woonpartners Midden-Holland liggen vele mooie projecten en uitdagingen op jou te wachten. Je komt terecht in een wereld die nooit stilstaat en waar voldoende ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden zijn. Een fijn en hardwerkend team staat te popelen om met jou samen te werken.

Ons aanbod

  • Bij 36 uur een bruto maandsalaris tussen de €3.405, - en € 4.278, - (schaal G CAO Woondiensten);
  • Een jaarcontract voor 36 uur per week;
  • Flexibiliteit door hybride werken;
  • Goede pensioenregeling;
  • Veel aandacht voor leren en ontwikkelen met een individueel loopbaan ontwikkelbudget;
  • Aandacht voor jouw vitaliteit;
  • Prima reiskostenvergoeding;
  • Thuiswerkplek en thuiswerkvergoeding;
  • Telefoon en laptop;
  • Een actieve personeelsvereniging.

Over Woonpartners Midden-Holland

Woonpartners Middel-Holland is een middelgrote woningcorporatie met woningbezit in de gemeenten Alphen aan den Rijn, Gouda, Waddinxveen en Zuidplas. De organisatie is volop in ontwikkeling! We hebben in 2022 een nieuw ondernemingsplan vastgesteld. Transparantie, eigenaarschap en probleemoplossend vermogen vinden we belangrijk. Ons inrichtingsplan is afgerond, we werken nu vanuit drie afdelingen (wonen, vastgoed en bedrijfsvoering). In de komende periode ontwikkelen wij ons verder als moderne, lerende organisatie waarin we vanuit vertrouwen samenwerken voor onze klanten.

Klik hier voor een kort filmpje over het nieuwe ondernemingsplan van Woonpartners Midden-Holland.

Hoe kun je reageren?

Ben je enthousiast geworden? Dan nodigen wij je van harte uit om op deze vacature te reageren. Neem contact op met ons recruitment team, bel naar  088-555 09 32 of mail naar vacature@woonpartners-mh.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.